torsdag 17 februari 2011

Nya inköp!

Kunde inte motstå ett besök i Ek's lilla bod, nu när jag är bf och fågelfri. Det blev svart alpacka (för det ena av dem jag köpte sist har förkommit... hur kan det ha gått till? ;)) och två nystan Diva, som var helt oemotståndligt melerade i rosa, grått, orange och lila. Kanske kan det bli en fuskpolo till mig, vem vet? Till sist hittade jag ett tyggarn. Det finns ingen lapp på det, men det kan vara sidenremsor och bomullsband. Det passar i färg till det garn jag fick av Skaparlust, så nu har jag två nystan att ta med och kombinera ihop på min utflykt i helgen. Det luktar Ek's lilla bod om alla garnen, en väldigt speciell doft, tvål och garn och ? På samma sätt som ull doftar den, för mig, gott och fantastiska skaparäventyr.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar