måndag 6 augusti 2012

Dagens tokigheter

Idag blev det inget stickcafé för min del. Jag virkade hemma istället. Det blev början på ett miniatyrhus. Tokigt att tillbringa en hel kväll med att få till virkade sten-noppor på en virkning i tummetottstorlek. Ska strax virka taket och titta på "Förnuft och känsla".


Tänkte också visa de första av mina 50 bilder. Jag hittade en anteckningsbok med just 50 sidor, så jag hängde på DesignMaddes utmaning "50 bilder på 50 dagar".




Bilderna är både roliga infall och dagboksbilder. Dag tre dog vår kanin och dag 4 var ganska sorglig och tom.

Dag 5 var en dag för hästhoppning, även om det nu står klart att det inte gick så bra för hopplaget.



Dag 6 var jag ganska trött på att diskmaskinen lagt av och att disken breder ut sig och att det alltid var bara jag kvar i köket när maten var uppäten. Och den sjunde dagen är min! Än så länge övar jag mig på att klottra. Kanske blir nästa vecka mer färgglad?!

5 kommentarer:

  1. Fint klotter! Har också tänkt försöka mig på mer avancerat klotter eller doodles som det visst också kallas. Kanske vore ngt för våra träffar?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kanske snyggt som scrappbooking?!

      Radera
    2. Ja, varför inte göra sina egna cardstockpapper! Väldigt bra och kul idé!

      Radera
  2. Fina bilder! Du har varit flitigare än jag. Jag har inte klottrat på flera dagar :)Kram Iréne

    SvaraRadera
  3. Men nu är mina bilder inte större än ca 6x6 cm, så de är inte så ansträngande.

    SvaraRadera