lördag 10 oktober 2009

Dansnerverna verkar ha lagt sig!

Nu är garn och stickor inköpta och provlappen stickad - och den stämmer precis med måtten!!!! Hur kan livet vända så på en femöring? Det måste vara dansnerver som spökar, för nu är jag lugn som en filbunke - allt kommer att lösa sig!!!

Har lovat mig själv att inte tjuvstarta, mönstret är undanlagt till i morgon kväll. Undrar vad det är för startskott som det pratas om?

Det tog en timme att surfa runt och titta på alla andras bloggar (de som ville visa sig, åtminstone...) och jag funderar på om jag tolkat hela min utmaning fel - tango är ju en dans som handlar om närhet, sensualism och snygga skor - och så ska jag sticka en bebikofta!? I detta fall får jag nog konstatera att SÅ kan man ju OCKSÅ tänka - men jag gjorde inte det. Man ser ju liksom det man vill se och utmanas kanske av det man behöver utmanas av. (Dessutom har jag ju redan stickat en snygg tango-socka. Den är bara inte monterad och uppvisad på bloggen!)

2 kommentarer:

  1. Jisses...det var INTE läge att surfa runt och riskera att hamna på din blogg, inte när jag är så här oerhört pysselmanisk. Du har en otroligt inspirerande blogg...hit återkommer jag gärna.

    SvaraRadera
  2. Dessutom...din tovade drake var WAY häftigare än den jag gjorde till sonen för någon vecka sedan. :-)

    SvaraRadera